Cebrail Freskosu tırmanış/yürüyüşü |Dağa Kaçtım|

Photo ofCebrail Freskosu tırmanış/yürüyüşü |Dağa Kaçtım| Photo ofCebrail Freskosu tırmanış/yürüyüşü |Dağa Kaçtım| Photo ofCebrail Freskosu tırmanış/yürüyüşü |Dağa Kaçtım|

May 16, 2016
May 2016

1 comment

near Dereağzı, Aydın (Türkiye)

Eski bir Bizans manastırından ve çile hücrelerinden kalan bir mağara oyuğundaki erken Hristiyanlık dönemine ait Cebrail Freskosu, hedef noktamızdı. Daha sonra İkizdere Vadisi’ne inip 18.yy.dan kalma Osmanlı köprüsü yıkık Çatma Köprü’nün ayaklarının dibinde yemeğimizi yedik. Yemek molası sonrası günün ikinci yarısındaki hedefimiz Aydın Dağları’nın daha içerlerinde; Balıkköy ve Alatepe köyleri arasındaki vadiyi boydan boya kaplayan ve antik Tralleis kentine su sağlayan Thebaitos suyolunun bir parçası konumundaki üç katlı Roma Dönemi muhteşem su kemeri Karakemer’di. İşte bu günden ve gördüklerimizden esinlenen satırlar aşağılarda…

• Photo of ScoutTR
    ScoutTR Dec 17, 2017

Merhaba eğer geri dönüş alırsam bir sorum olacak...