Çavuşköy-adrasan-cirali plaji -olimpoz

Photo ofÇavuşköy-adrasan-cirali plaji -olimpoz Photo ofÇavuşköy-adrasan-cirali plaji -olimpoz Photo ofÇavuşköy-adrasan-cirali plaji -olimpoz

one day one hour 16 minutes
May 1, 2023
May 2023

near Çavuşköy, Antalya (Türkiye)

Çavuşköy-Adrasan, also known as Çavuşköy, is a village in the District of Kumluca, Antalya Province, Turkey1.GÜN ; Ulupınar-Yanartaş-Çıralı-Olimpos Antik Kent 9km

Sabah erken saatlerde otelimize ulaşıp kahvaltımızı yapıyor ardından yürüyüşe başlıyoruz. İlk gün kahvaltı ekstra olup otelimiz ve rehberimizin ikramıdır. Kahvaltı sonrası otele kayıt ve giriş işlemlerini yapıyoruz. Ardından arabamıza binip yürüyüş başlangıç rotamız ULUPINAR’ a gidiyoruz. Kendini yorgun hisseden dinlenmek isteyen arkadaşlar otelde veya plajda deniz keyfi yapabilir.

Ulupınar -Yanartaş 9 Km Orta, Olimpos Antik Kent 4km Kolay rota. Yanartaş (Chimeara) ‘nın sönmeyen ateşi ve Çıralı manzarası antik kent gezisi yarım saat mola. Olimpos Plaj ve Antik Kent önce plajda denize girip yüzeceğiz ardından antik kenti geziyoruz. Antik Kent çıkışı otobüsümüzSaat 08:00 Kahvaltımızı yapıyoruz.

Saat 10:00 Likya yolu 4km yürüyeceğiz. Boncuk Koyunda mola verip sonra Maden Koyuna yürüyeceğiz.

Saat 12:30 Maden Koyu (Atbükü Koyu). Burada uzun mola veriyoruz. Yüzerek ve plajda güneşin keyfini sürerek dinleniyoruz. Tarihi maden işletmesi kalıntılarını görecek fotoğraflar çekeceğiz.

Yürüyüşümüz 1 uzun 4 kısa mola ile yaklaşık ortalama 6 saat sürecek

Saat 16:00 Çıralıya dönüş için yürüyüşe başlıyoruz.

Saat 19:30 Akşam Yemeği sonrasında kamp ateşi etrafında eğlence

3. GÜN Melanippe-Gelidonya Feneri-Adrasan (17km orta-zor)

Sabah kahvaltımızın hemen ardından aracımızla Korsan Koyu (Melenippe) ardından Gelidonya Feneri Yürüyüş rotası başlangıcına varıyoruz. Gurubun performansına ve hava koşullarına bağlı olarak 4-5 kez mola vereceğiz. Adaçayı ve kekik kokularını arasından Beş Adalar manzarasında yürüyeceğiz. Yürüyüşümüz molalarla birlikte yaklaşık 6 saat sürecek. Yürüyüş sonunda Adrasan plajında denize gireceğiz. Buradan akşam otelimize geçeceğiz .

Saat 08:00 Kahvaltı

Saat 09:30 Aracımızla Korsan Koyu / Melanippe’e ye varıyoruz... Korsan koyu Likyanın en güzel koylarından biridir.

Saat 10: 30 Gelidonya Fenerine ulaşıyoruz. Gelidonya Feneri Türkiye’nin en iyi fotoğraf manzaraları sıralamasında ilk 7 sıralamasına girmiştir. Yaklaşık 2 saat yürüdükten sonra Beş Adalar ve Sulu Ada manzarasında kızılçam ve sandal ağaçları bahar çiçekleri arasından Deveçifliği Mevkiine kadar 4 kısa 1 uzun mola ile yürüyoruz.

Saat 16:30 Adrasan Sahiline ulaşıyoruz. Burada denize girip plajda eğlenerek kendimizi ödüllendiriyoruz. :)

sonrasında otelimize geçiyoruz.

Saat 19:30 Açık Büfe akşam yemeği ve ardından ateş başında dans müzik eğlence sohbetle günü tamamlayacağız.