Cavalls del Vent 2/4 (St.Jordi - Niu de l'Àguila)

Photo ofCavalls del Vent 2/4 (St.Jordi - Niu de l'Àguila) Photo ofCavalls del Vent 2/4 (St.Jordi - Niu de l'Àguila) Photo ofCavalls del Vent 2/4 (St.Jordi - Niu de l'Àguila)

August 14, 2018
August 2018

near Pedra, Catalunya (España)

SEGONA ETAPA DE CAVALLS DELS VENT

Diuen que és l'etapa reina. Per mi és l'etapa a superar mentalment, ja que la pujada un cop l'agafes no cesa. La sortida des de Sant Jordi és molt maca, deixant enrere els Empedrats. Fas una primera pujada curta i forta i després d'aquesta agafes una pista ample que baixa pronunciadament. Es pot fer monòtona i una mica llarga, però acabem de començar el dia i s'ha de gaudir que no en tindrem moltes més!

Al acabar-lo comencem a agafar pista i caminets verds que ens portaran al Refugi de Rebost. Tant la pujada com l'arribada al refugi són molt maques! Rebost me'l conec i se que hi faré parada obligatoria. És un refugi molt bonic i amb una finestra oberta de les més boniques. Aquí agafa força!

Al deixar el refugi comença la pujada i el canvi de paissatge. Si tens un dia bo pots veure tota la ruta que seguiras el dia següent cap a les Penyes Altes, jo no vaig tenir la sort. Del verd del Berguedà, anem coneixent l'altre costat de la falla, que dóna a la Cerdanya. El clima canvia i el verd es converteix en roca. La pujada al Niu és per fer-la amb aire i gaudint-la. Aquí ja pots veure l'espectacle de la Cavalls, veure els dos costats de la Serralada.

L'arribada a Niu de l'Àguila pot ser una mica xocant segons l'hora. Jo hi vaig arribar al migdia i em vaig trobar totes les families dinant i el lloc a petar. Seu a la terrassa i deixa que el temps passi. Només quedeu els caminants i la posta de sol i les vistes són un espectacle. Gaudeix de la gent, del moment i del lloc privilegiat on ets.
És de ben segur el refugi més impersonal, però el lloc és excepcional. Així que sempre hi pots trobar el costat més bo dels llocs!

Gaudeix de la posta i de la sortida del sol!

PictographRiver Altitude 4,783 ft

Cap a Rebost

PictographWaterfall Altitude 3,799 ft

PictographMountain hut Altitude 5,344 ft

Refugi Rebost

PictographMountain hut Altitude 8,235 ft

• Photo of Miki Np on
    Miki Np on Sep 9, 2021

Gracies per la ruta!! Tot genial!!