← Part of Sant Llorenç de Munt i l'Obac

Cavall Bernat+cami font Soleia+la Mola+ malpàs de Can Pobla

Photo ofCavall Bernat+cami font Soleia+la Mola+ malpàs de Can Pobla Photo ofCavall Bernat+cami font Soleia+la Mola+ malpàs de Can Pobla Photo ofCavall Bernat+cami font Soleia+la Mola+ malpàs de Can Pobla

May 31, 2012
May 2012

near Matadepera, Catalunya (España)

Circular que envolta la Mola sortint de sota el Cavall Bernat, passa per la font Soleia i puja a la Mola per la carena de la cova de les Animes. La tornada la fem passant pel malpàs de Can Pobla.

Ens trobem una colla d'antics amics i aparquem més amunt del restaurant Cavall Bernat. Anem guiats per en "Juanito", que coneix Sant LLorenç des la seva tendra joventut. Sota el Cavall Bernat recordem les primeres ascensions; enllaçem amb el camí dels Monjos i ben aviat ens desviem pel camí de la Font Soleia, aeri i amb molt bones vistes de la Castellassa de Can Torres. Quan tenim la castellassa del Dalmau a sota enfilem la carena de la cova de les Animes, des aqui cap al nord veiem el Morral del Drac, el turó de les nou cabres, la Morella i la Màquina de Tren. Despres d'esmorzar a la Mola, anem direcció coll d'Estenalles, un cop baixat el primer tros , cap a la nostra esquerra, cercant el malpàs de Can Pobla. Resulta sr menys temible de com l'havien pintat, de tota manera no es aconsellable per persones grans ni grups amb nens. De sota el Cingle dels Cavalls, baixem quasi al dret fins a Can Pobla i des aquí al cotxe. Una bonica matinal per camins poc transitats.