CATdS per la Cerdanya: pel Puigpedrós i l'estany de Malniu

Photo ofCATdS per la Cerdanya: pel Puigpedrós i l'estany de Malniu Photo ofCATdS per la Cerdanya: pel Puigpedrós i l'estany de Malniu Photo ofCATdS per la Cerdanya: pel Puigpedrós i l'estany de Malniu

September 14, 2021

near Girult, Catalunya (España)

Idolatrat CAT de Setmana de ruta cerdana: pujar al Puigpedrós (o Puig Pedrós, 2.915) des del Refugi de Malniu, baixar per un dels circs que l’envolten, dinar en un “palco natural privilegiat” sobre l’estany de Malniu, vorejar el llac, i tornar novament fins al Refugi. Avís a navegants: la ruta té alguns trams de Free-style, sobretot a partir del circ del Clot de Malniu

Inici/Final: Aparcament del refugi de Malniu

Just abans de fer cim, mirant a Llevant, tenim aquesta bella estampa pirinenca

Cim del Puigpedrós

Mantenim el sentit Est i no girem cap a la dreta per tornar per on hem vingut, sinó que continuem recte

Versió lliure: no voregem el circ del Clot de Malniu, sinó que el baixem pel dret.

Mirador improvisat de l'estany (i lloc ideal per dinar)

PictographLake Altitude 7,384 ft

PictographLake Altitude 7,382 ft

Estampes de l'estany II

Gir a l'esquerra

Pel camí (marcadíssim) que baixa cap al refugi