← Part of Kocaeli Yarımadası

Çatalkapı'dan Kargalı Şelalesi'ne ( 2017 03 )

Photo ofÇatalkapı'dan Kargalı Şelalesi'ne ( 2017 03 ) Photo ofÇatalkapı'dan Kargalı Şelalesi'ne ( 2017 03 ) Photo ofÇatalkapı'dan Kargalı Şelalesi'ne ( 2017 03 )

January 1, 2020
March 2017

near Tepecik, Kocaeli (Türkiye)

Denizli Köyü'nde ufak bir mola verdik ilk önce. Parkur ise aracımız yoldaki çamuru geçemeyince bir kaç km önce başladı. Göç eden leyleklerin gün boyu hemen başımızın üstünde bize eşlik etmesi ise kolay kolay tecrübe edilmeyecek bir güzellikti.

Güle oynaya ulaştık Kargalı Şelalesi'ne, mevsim itibari ile en coşkulu zamanındaydı. Sonra yavaş yavaş dönüşe geçtik Kargalı'ya doğru.

Araçla buluştuğumuzda ufak tefek atıştıran hava iyiden iyiye bozmuştu. En kötüleştiği zamanda kısa bir süre de olsa kendini gösterip bize göz kırpan güneş ve onu yalnız bırakmayan gökkuşağı ise umutlarımızı tazeledi.

Biraz yorulduk, belki azcık üşüdük ama bir kere daha güzel bir rotada güzel insanlarla beraber yürüdük