Çatalca Çiftlikköy Karagöl Şelalesi

Photo ofÇatalca Çiftlikköy Karagöl Şelalesi Photo ofÇatalca Çiftlikköy Karagöl Şelalesi Photo ofÇatalca Çiftlikköy Karagöl Şelalesi

1902
June 19, 2022
June 2022

near Çiftlikköy, İstanbul (Türkiye)

Rota başlangıcı Çiftlikköy'ün Belgrat köyü çıkışında yer alan tabiat park adlı mesire alanından başlladı. Keşif yürüyüşü olduğu için suyumuzu tedarikli aldık ve tedarikli kullandık. Yürüyüş sonunda iyiki de yapmışız dedik çünkü rota üzerinde içme suyu kaynağı yok. Bu sebeple bu rotayı tatbik edecek arkadaşların mutlaka bu hususu dikkate alması elzemdir. Yerel halkın dediğine göre şelale 3 ay kuruyor. Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarında kuru zamanlar. Zorluk derecesi değerlendirmem ; şayet bir çok arkadaşımız Sarıyer Bahçeköy rotalarına "orta zor" kıymetlendirmesi yapıyorsa ve bunu kıstas alacaksak bana kalırsa "zor" dereceli bir rota. Kıstas buysa durum bu. Bana göre "orta zor" Alerjisi olanların özellikle mayıs sonu ve Haziran aylarında ormanlık alanda sivrisinek ısırmalarına karşı tedbirli olmalarında fayda var. Sinkov tarzı koruyucular şart.