Photo ofCastellolí: Volta Circular amb repunt al Castell Pujada per la Creueta i retorn per les Coves de Llucià, i el Torrent de Güell Photo ofCastellolí: Volta Circular amb repunt al Castell Pujada per la Creueta i retorn per les Coves de Llucià, i el Torrent de Güell Photo ofCastellolí: Volta Circular amb repunt al Castell Pujada per la Creueta i retorn per les Coves de Llucià, i el Torrent de Güell

5 mi
May 26, 2023
May 2023

near Castellolí, Catalunya (España)

Reposada caminada totalment circular que fem per senders i corriols de fàcil transitar. Un itinerari d'uns 8 kilòmetres, ideal per analitzar i regraciar aquest paratge de l'Anoia.-.-.- Com arribar : Castellolí. A-2 (Autovia Barcelona Lleida) Sortida 563.. Anar cap El Poliesportiu i Piscina Municipal , c/ i Parc de La Font. Aquí te lloc la Sortida (Mireu Fotos)

Sortida

Església Vella de St.Vicenç

Marxem recta ( seguim les fletxes vermelles )

Esquerra

Esquerra (Fletxa)

Dreta, i amunt

Photo ofCollada de la Creueta (Aquí deixem les Fletxes) Seguim recta cap el Castell Photo ofCollada de la Creueta (Aquí deixem les Fletxes) Seguim recta cap el Castell

Collada de la Creueta (Aquí deixem les Fletxes) Seguim recta cap el Castell

Photo ofLa Teuleria,,,, 30 passes a l'esquerra per agafar el corriol que surt a la Dreta Photo ofLa Teuleria,,,, 30 passes a l'esquerra per agafar el corriol que surt a la Dreta

Gir a la Dreta

PictographCastle Altitude 1,925 ft
Photo ofCastell de Castellolí Bones Vistes i lloc perfecta per esmorzar Photo ofCastell de Castellolí Bones Vistes i lloc perfecta per esmorzar Photo ofCastell de Castellolí Bones Vistes i lloc perfecta per esmorzar

Castell de Castellolí Bones Vistes i lloc perfecta per esmorzar

Visitat el Castell seguim pel camí ample de la dreta

Girem a l'Esquerra

PictographMonument Altitude 1,953 ft

Can Muset

Photo ofTrencall del Pi dels Cartells,, Esquerra, seguim el G.R -172 Photo ofTrencall del Pi dels Cartells,, Esquerra, seguim el G.R -172

Trencall del Pi dels Cartells,, Esquerra, seguim el G.R -172

Esquerra de baixada. (Deixem el G.R)

PictographCave Altitude 1,775 ft

Final de la Caminada

• Photo of Carlos Baijet
    Carlos Baijet May 8, 2024

Entorn fantàstic amb el Castell i les Coves com a gran atracció així com les vistes de Montserrat. Moltes gràcies per a compartir-la, hem gaudit molt de la sortida.

• Photo of quim  1953
    quim 1953 May 8, 2024

Merci, pel seu comentari, intento que les rutes que penjo siguin agradables, i fàcils de seguir per tothom...Salut i Muntanya,,✌️