Photo ofCastelldefels: Castell – Fondo de Ca n’Eimeric – Carena: Puig del Pi, Turó d’en Fatxó, Turó del Gall, Turó d’en Vinader Photo ofCastelldefels: Castell – Fondo de Ca n’Eimeric – Carena: Puig del Pi, Turó d’en Fatxó, Turó del Gall, Turó d’en Vinader Photo ofCastelldefels: Castell – Fondo de Ca n’Eimeric – Carena: Puig del Pi, Turó d’en Fatxó, Turó del Gall, Turó d’en Vinader

2053
March 11, 2023
March 2023

•   5 2 Reviews

near Castelldefels, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Hem fet aquesta sortida prenent de base el track: Castell de Castelldefels-Fons de Can Aymerich- Corral del Cérvol-Puig del Pi-Turó d'en Fanxó -Turó del Gall-Turó d'en Vinader, feta pel company de Wikiloc: daniarkansas. Us aconsello que llegiu la seva descripció de la sortida. Gràcies per compartir.

PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA
Els seus principals atractius són:

• Vila de Castelldefels amb els seus edificis singulars: església, ajuntament, escola.

• Castell.

• Vistes espectaculars des de la carena.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Accessos amb transport públic. Hem començat i acabat la sortida a l’estació de Rodalies de Castelldefels.

• Després de la plaça del Casell, fem un bon tros de ciutat, uns dos quilòmetres, es fan una mica llargs, hi ha alguns edificis a veure com la Torre de Can Valls de la Muntanyeta, i la Torre Fael, però s’allarga el tros de ciutat.

• Agafem el corriol de pujada a la carena al Ramal de la Salut, puja fort pel camí de les torres elèctriques.

• La carena té més de tres quilòmetres, és molt agradable, amb vistes impressionants sobre tot l’entorn.

• Tret del tros de ciutat que va per carrers, la resta va per pistes i camins ben fressats, cap dificultat.

• Hi ha altres alternatives, el GPS dona molta tranquil·litat.

PLÀNOL TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dona un valor de: 60. En podeu veure els detalls a: Anàlisi completa de la ruta.

PictographTrain stop Altitude 35 ft

Bosc de pins ciutadà

Ca n'Eimeric, pedrera

Fondo de Ca n'Eimeric

Photo ofInici corriol pujada per torres elec. Photo ofInici corriol pujada per torres elec. Photo ofInici corriol pujada per torres elec.

Inici corriol pujada per torres elec.

PictographSummit Altitude 877 ft

Arribada: estació de Rodalies de Castelldefels

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Mar 13, 2023

¡Hola de nuevo! Te tengo que contar que tus fotos de Astelldefels me dejaron sin palabras. Esas vistas del Castell, el Fondo de Ca n'Eimeric y la Carena, con el Puig del Pi, el Turó d'en Fatxó, el Turó del Gall y el Turó d'en Vinader de fondo, son simplemente impresionantes. Me encantó cada una de las imágenes y me transportaron a esos lugares como si estuviera allí. Gracias por compartir esa experiencia tan maravillosa. ¡Espero ver más fotos pronto!

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Mar 14, 2023

Gracias por tu valoración y los comentarios positivos que haces. Es una salida donde vas más de tres km por la cima de la montaña, con vistas de 360 grados: una pasada! Si no fuera por los dos que vas por ciudad si vas en tren o la haces circular seria una salida de las más interesantes. Y cerca de casa. Salut i Cames!!!!

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Mar 14, 2023

Bon desnivell, panorames, cims. Excel.lent descripció. Força i endavant

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Mar 14, 2023

Gràcies per la teva valoració i comentaris. La zona de la carena espectacular, tres km de precioses vistes. La part de la ciutat una mica avorrida, malgrat que hi ha alguns edificis singulars. I la pujada per les torres elèctriques, puja fort. En conjunt a mi m'ha agradat conèixer-la. Salut i Cames!!!!