Wikiloc will stop soon for maintenance

Photo ofCastellar del Vallès - La Mola - Montcau - Cova Simanya - Sant Llorenç Savall - Castellar del Vallès Photo ofCastellar del Vallès - La Mola - Montcau - Cova Simanya - Sant Llorenç Savall - Castellar del Vallès Photo ofCastellar del Vallès - La Mola - Montcau - Cova Simanya - Sant Llorenç Savall - Castellar del Vallès

February 20, 2016
February 2016

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Sortida i arribada des de Castellar del Vallès (de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil a l'Era d'En Petasques). Amb vistes molt maques des dels cims de tot el Vallès, la plana del Bages i el Moianès. Perfecte per fer amb gossos. Bastant camins de desnivell elevat (trialeres i corriols) amb pedres i escarpats. A ritme moderat d'uns 4 km/h (parant a fer fotos, a menjar i observant el paisatge) unes 9 hores de caminada. A ritme elevat d'uns 6 km/h unes entre 5 i 6 hores.

L'aplicació va fallar en el moment en què entràvem a la cova Simanya i per això hi ha un embolic de camins. Si seguim el que ens duu a la Cova, que està assenyalat perfectament, de tornada arribem a la bifurcació que ens indica per baixar cap al Marquet de la Roca. Aquest camí ens durà, per una singlera bastant escarpada i de desnivell elevat, fins a la Font del Llor.

Font dels Gossos

Font del Llor

PictographCave Altitude 2,978 ft

Cova Simanya

400 metres de galeries amb 200 metres en una galeria que permet una entrada senzilla, apta per a tots els públics no experimentats, quan entres a mà esquerra.

El Montcau

Cim pelat, format per conglomerat, amb pujada i baixada pel mateix "camí". Perfecte per pujar amb nens/es que no els facin por les altures. Per pujar s'ha de grimpar en els últims 50/60 metres.