Photo ofCastellar del Vallès - el Puig de la Creu per la drecera de l'era d'en Petasques i el camí de les Fonts Altes Photo ofCastellar del Vallès - el Puig de la Creu per la drecera de l'era d'en Petasques i el camí de les Fonts Altes Photo ofCastellar del Vallès - el Puig de la Creu per la drecera de l'era d'en Petasques i el camí de les Fonts Altes

March 20, 2016
March 2016

near Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Pujada per la drecera de l'era d'en Petasques i baixada pel camí de les Fonts Altes al Puig de la Creu. El camí és perfecte per fer en família, amb nens, sense gaire dificultat. En certs punts, al principi i al camí de les Fonts Altes, en dies de pluja o fred les pedred rellisquen i s'ha de fer a poc a poc. A un ritme de 4/5 km/h i sense pausa es pot recórrer en una hora perfectament.
Després del bosc de les Pedres, indicat al mapa, s'ha d'agafar un camí que puja a mà esquerra mirant al cim i que queda a un nivell superior.

Casa d'estiueig de Lluís Companys

PictographPark Altitude 1,179 ft

Plaça de l'Era d'en Petasques

Començament de la drecera

Bosc de les pedres

Photo ofIntetsecció de la drecera amb el camí d'emergència o dret Photo ofIntetsecció de la drecera amb el camí d'emergència o dret

Intetsecció de la drecera amb el camí d'emergència o dret

PictographDoor Altitude 1,952 ft

Comença la propietat privada del Puig de la Creu

El Puig de la Creu

Ermita del Puig de la Creu

Photo ofDeixem el camíde cotxes per agafar el camí de les Fonts Altes Photo ofDeixem el camíde cotxes per agafar el camí de les Fonts Altes

Deixem el camíde cotxes per agafar el camí de les Fonts Altes

Fonts Altes

• Photo of Pedernera52
    Pedernera52 Dec 28, 2020

Trayecto fácil y entorno precioso