Castellar de n'Hug-Tuta-Creueta-Moixera-Pedra Picada

Photo ofCastellar de n'Hug-Tuta-Creueta-Moixera-Pedra Picada Photo ofCastellar de n'Hug-Tuta-Creueta-Moixera-Pedra Picada Photo ofCastellar de n'Hug-Tuta-Creueta-Moixera-Pedra Picada

February 26, 2020
February 2020

•   5 3 Reviews

near Castellar de N'Hug, Catalunya (España)

Les dades son: 6 h 10 m tot temps. En moviment 5 h 7m. 16 km i desnivell acumulat 1.103 m
Una dia radiant, en moments un pel fred pel vent.
Sortim, poc abans de les 8 del pàrquing de Castellar
Passem pels barris de la Rivera i l'Erola, Una surgència d'aigua que ha mullat tot el camí i que s'ha gelat, ens ho posa una mica complicat.
Seguint fites blaves arribem a la font dels Torrents on ens desviem per visitar la "cova" de la Tuta. Un anar i tornar.
Ens anem enfilant i prop del Roc del Batlle fem una parada per esmorzar. Seguim pujant desviant-nos de la ruta que ens havia de dur fins al Coll de la Creueta. Travessem la carretera i ens enfilem al cim culminant de la sortida La Creueta de 2.066 m. Com que el vent era gelat no ens aturem a fer la foto de grup. A les 11 arribem al cim de la Pleta Roja on ja haurem trepitjat alguna congesta de neu gelada (i ens fem la 1a foto de grup). a 2/4 de 12 arribem al Moixera i a partir del serrat del Paravent la resta de pujada fins al cim de la Pedra Picada, tot ja és trepitjant neu gelada (una minigrampons ens haguessin ajudat) (Al cim ens fem la 2a foto de grup. La Baixada és pel dret (com que és sud no hi ha neu) i arribem a un tancat pel bestiar on agafem una pista que ens durà fins a travessar la carretera (13 h 32 m) i seguir per una drecera 15 minuts per acabar seguint la carretera i el 1r trencall que trobem que ens conduirà de tornada al pàrquing, on finalitzem la nostra sortida.

Coll de la Creueta

Gran crònica!

• Photo of Glorix9
    Glorix9 Apr 17, 2022

Súper ben explicat i genial tot.

• Photo of Joan Francesc Altes
    Joan Francesc Altes Apr 17, 2022

M'alegro que hagueu tingut una bona sortida!

• Photo of Glorix9
    Glorix9 Apr 17, 2022

Súper ben explicat i genial tot.