Castell Savellana des de l'Esquerda XA 2018-05-24

Photo ofCastell Savellana des de l'Esquerda XA 2018-05-24 Photo ofCastell Savellana des de l'Esquerda XA 2018-05-24 Photo ofCastell Savellana des de l'Esquerda XA 2018-05-24

May 25, 2018
May 2018

near Roda de Ter, Catalunya (España)

DATA DE LA TRAÇA: 2018-05-24

ACCÉS AL PUNT D’INICI: GOOGLE MAPS

DADES D'INTERÈS. El tram inicial d’aquesta ruta s’està marcant amb cartell indicadors (encara en procés). L’interès de començar-la aquí és pel fet que estem a tocar del jaciment i del Museu arqueològic de l’Esquerda. També significa poder fer el tram de camí quasi penjat sobre el Ter (amb barana) que ens permet travessar-lo per la passera metàl·lica –que hi ha sobre la resclosa- i que, a l’altra banda, ens deixa davant la Font dels Molins.
Entrar a la colònia Salou comporta travessar una porta que de vegades és tancada que impedeix el pas de vehicles (sense permís); a peu, una porta lateral ens permet l’entrada i la sortida del recinte i poder continuar la nostra ruta. *Porta de la Colònia Salou

PUNTS SIGNIFICATIUS: Passera dels Molins, Colònia Salou, Sta. Magdalena de Conangle, Castell s’Avellana, balmes entre el castell i el Mas de Salou.

*Colònia Salou

*Sta. Magdalena de Conangle

*Castell s'Avellana. Reportatge

*Castell s'Avellana. Dades històriques

MATERIAL: no se’n necessita d’específic, però sí anar calçat per anar a la muntanya; com sempre, cal assegurar que portem prou menjar i beure

DIFICULTAT PERSONAL (d'1 a 5): 2-3

FIABILITAT DEL GPS (d'1 a 5): 5

PUNTS D’AIGUA (a tocar la passera dels Molins): Font dels Molins, sense garantia sanitària

MAPA DE LA ZONA: Vall de Sau, Ed. Alpina

Sta. Magdalena

Serrat del Bosc

Castell Savellana

Camí amb escales i balmes