Castell de Montgrí des de Torroella. Circular per Santa Caterina. 13/2/2024

Photo ofCastell de Montgrí des de Torroella. Circular per Santa Caterina. 13/2/2024 Photo ofCastell de Montgrí des de Torroella. Circular per Santa Caterina. 13/2/2024 Photo ofCastell de Montgrí des de Torroella. Circular per Santa Caterina. 13/2/2024

February 14, 2024
February 2024

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Sempre es agradable gaudis de les vistes des del Montgrí, però en aquesta època hivernal, amb vistes clares als 360 º i amb la fresqueta del vent sota el son, son els millors moments.
Hem sortit de l'aparcament de Torroella i hem fet la caminada clàssica fins el coll de la Creu de Santa Caterina, pujada al castell i retorn per el Montpla i Puig Rodó fins a tornar baixant cap a Sta Caterina
El Montgrí es veu des de quasi a tot arreu de l’entorn de les comarques gironines. Es per això que el Montgrí et retorna les vistes cap a tot el seu voltant.
Camins ben marcats i fàcils de seguir, potser amb una mica de cura en la baixada del castell cap al coll d'en Garrigàs.