Castell de Chirel

April 18, 2024
April 2024

near Cofrentes, Valencia (España)

Excursió feta el dia 06/04/2024
Sortint de Cofrentes, direcció Nord, just travessat el pont de ferro sobre el riu Cabriel, trenquem a la dreta per una estreta carretera, que seguint el curs del riu, ens portarà a l'embarcador de Cofrentes, que és d'on surt el petit vaixell que fa l'espectacular ruta pel riu Xúquer fins a Cortes de Pallás.
Aparquem el cotxe a l'aparcament de l'embarcador i comencem a caminar seguint el riu aigües avall, al cap de pots metres hem de tirar a l'esquerra per agafar un dreta i pedregosa pista, al wp3 deixem la pista i seguim per un agradable sender envoltats de pins, tornem a pista al wp4 i ja al wp5 enllacem amb carretera, no patiu té molt poc transit. Arribem al wp6, on hi ha l'aparcament per anar al castell, seguim per pista fins el wp8 on agafem un dret camí, amb graons fets amb fustes, al wp9 tenim un bon mirador del castell, anem seguint camí, sempre ben endreçat, i ja arribem al castell.
El Castell està en precari, però esta restaurat, té molt bones vistes.
Per tornar hi fem pel mateix camí amb la petita variant al wp13.