Cassà de la Selva - font de Sant Cristòfol -Roca de les 30 Creus - Cassà

Photo ofCassà de la Selva - font de Sant Cristòfol -Roca de les 30 Creus - Cassà Photo ofCassà de la Selva - font de Sant Cristòfol -Roca de les 30 Creus - Cassà Photo ofCassà de la Selva - font de Sant Cristòfol -Roca de les 30 Creus - Cassà

October 4, 2018
September 2018

•   4 2 Reviews

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Ruta circular pels entorns de Cassà. Anada fins a la Font de Sant Cristòfol pel camí de tota la vida, que passa per can Comes (cavalls i centre d'equitació). Després, seguint la riera de Sant Cristòfol, s'arriba fins a la seva desembocadura al riu Bugantó, on hi ha un gran plàtan (Platanus orientalis). Quasi just allà, s'agafa un corriol preciós i molt fresat que puja dreturer fins arribar quasi a dalt de tot. Una vegada allà, i quan el corriol começa a planejar, s'ha d'estar a l'aguait d'agafar una corriolet més dolent que, en 50 m, porta a la Roca de les 30 creus. Per tornar a Cassà agafarem un camí que porta al Parc Art i que proporciona molt bones vistes del poble.

PictographPhoto Altitude 537 ft

PictographPhoto Altitude 495 ft

PictographPhoto Altitude 598 ft

Corriol fresat, molt bonic en alguns punts

PictographPhoto Altitude 671 ft

PictographPhoto Altitude 663 ft

Roca de les 30 Creus

PictographPhoto Altitude 694 ft

PictographPhoto Altitude 685 ft

• Photo of Josep M Fusté
    Josep M Fusté Apr 7, 2019

Mai no havia estat a la roca de les 30 creus, ni sabia com anar-hi. Gràcies a aquesta ruta hi he pogut arribar fàcilment. Hem fet la ruta a la inversa fins al plàtan de les 8 branques. La resta de la ruta, l'hem improvisada per llocs més coneguts per a nosaltres posant-hi una mica de collita pròpia

• Photo of Xavier de Blas
    Xavier de Blas Jan 30, 2022

Amic Xavier,
    Gràcies per aquesta fantàstica ruta...el "corriol fresat" és un 10!

• Xavier Viñas Jan 30, 2022

Jo també n'he seguit alguna de teva MOLT interessant. L'última, la de Roca Tosa i Roca Rodona de Santa Cristina d'Aro.
    👍👍👍

• Photo of enricgelis1
    enricgelis1 May 28, 2023

gracies oer compartir Un petit tast,d´iniciacio a els voltants de Cassà,amb algun tram força agrait Salut i cames