Cascada Vanturatoarea

April 3, 2021
April 2021

near Badina, Caraş-Severin (România)

Podul vanturatorii - Cascada Vanturatoarea
marcaj: CR
traseul este foarte bine marcat si se poate parcurge in orice perioada a anului

Au trecut 5 ani de când am fost aici ultima dată. Atunci am urcat în luna decembrie, și era destul de înghețat, de data asta am sperat ca fiind aprilie să găsim cascada cu un debit ceva mai mare. Nu a fost asa. Măcar că de dimineață a plouat destul de tare, apoi când am fost la Cascada Fecioara Maria a plouat mărunt, mocănește. Mă așteptam, de asemenea să ne umplem de noroi pe acest traseu, am fost plăcut surprins să găsim poteca destul de pietruită, și fără noroi. In cazul în care urci doar pană la cascada, traseul este unul destul de scurt, și ușor, cu o diferență de nivel relativ mică. Urcușul la inceput destul de abrupt, se domolește spre final. iar de la ultimul punct de belvedere, începe sa se vadă și minunata cascadă. Cascada Vânturătoarea este situata în Munții Cernei, cu o cădere liberă de peste 40m o face una din cascadele cu cea mai mare cădere din România.