Čarsija - Velika zlaća - Stožerac - Ravni bor - Zidine - Stožer - Čaršija

Photo ofČarsija - Velika zlaća - Stožerac - Ravni bor - Zidine - Stožer - Čaršija Photo ofČarsija - Velika zlaća - Stožerac - Ravni bor - Zidine - Stožer - Čaršija Photo ofČarsija - Velika zlaća - Stožerac - Ravni bor - Zidine - Stožer - Čaršija

June 21, 2018
June 2018

near Mačkovac (Босния һәм Герцеговина)

Poslije opsežne pripreme i detaljne analize pl. staze kojom ćemo se kretati, a kojom do sada nismo išli, jutros 21.6.2018. u 9:00 časova, osam(8) planinara PD "Konjuh" - Tuzla, krenuli su na ovu prilično zahtjevnu planinarsku turu, sa čaršije preko Velike Zlaće, do neposredno u blizini lovačke kuće na Velikoj Zlaći.
Tu smo prešli Vel. Zlaću i krenuli kosom prema Stožercu (970 mnv).
Kosa je u početku bila blaga, da bi se ugao sve više povećavao i postajao sve neugodniji za uspon pogotovu zbog žestokog sunca i velike vlage, a pri samom vrhu ugao je bio i preko 45 stepeni.
Poslije kratke pauze na Stožercu, a zbog vjetra koji je počeo duvati brzo smo se fotografisali i nastavili spuštanje sa Stožerca,a onda nastavili prema Ravnom boru(1104 mnv) gdje smo bili oko 13:20 min.
I tusmo se kratko zadržli, jer nije bilo ništa interesantno, pa nastavili put pored Šupljog bora prema Zidinama(1167mnv), gdje smo stigli oko 15:00 časova. Počela je grmljavina i malo kiše, a vjetar je to odnio prema Stuparima i Kladnju.
Uslijedila je pauza za jelo, presvlačenje, fotografisanje, a onda zbog vlažne trave mijenjamo plan da idemo preko Jezerceta, Barića (1010 mnv) i Stožera(838 mnv).
Oko 15:45 krećemo.
U 18:00 dolazimo na Čaršiju.
Prati nas KIša i Grmljavina, ali smo je izbjegli. Drugi dio grupe od 4 planinara, griješi na stazi pa silazi prije, stazom sa Stožera prema mostu prije Zobika. Tu sjedaju u auto i Fahro ih dovozi na čaršiju.
Krećemo kući sretni i zadovoljni. Napravili smo još jednu veoma interesantnu planinarsku turu.
Sve sami penzioneri.
VEDRO!
Na stazi su bili: Goran Hrvić, Mugdim Sofić, Fahrudin Ušćuplić, Milorad Iveljić, Edin Kovačević, Stevo - stiv Chembauer, Derviš Jaganjac i jedna planinarka kojoj ne znam ime.