Carros de Foc etapa 3: del refugis Mallafré a Colomers, passant pels refugis Saboredo i Amitges

July 6, 2023
July 2023

near Espot, Catalunya (España)

Del refugi Mallafré al refugi Colomers, passant pels refugis Amitges i Saboredo. Etapa molt llarga (18 km) i cansada, creuant els colls de Ratera i Sandrosa. S'inicia amb la bonica cascada de Ratera (cal desviar-se una mica del track oficial de Carros). Aviat s'arriba al bonic refugi d'Amitges. D'allà, 3 o 4 llacs més per arribar al dur Coll de Ratera, d'on es pot fer drecera directa cap a Colomers sense passar pel refugi de Saboredo, i per tant sense completar oficialment Carros. Al refugi de Saboredo deu fer goig dormir-hi perquè les habitacions tenen finestrals amb vistes. Ja sols queda el coll de Sandrosa i baixada cap a l'estany i refugi de Colomers (molt gran, confortable, boniques vistes, sense wifi).

Indicador: a la dreta refugi Amitges

Refugi Amitges

Coll de Ratera

Indicador: a la dreta refugi Saboredo; a l'esquerra directe a Colomers