Carros de Foc dia 5 JMBlanc-Mallafré-Pierró

Photo ofCarros de Foc dia 5 JMBlanc-Mallafré-Pierró Photo ofCarros de Foc dia 5 JMBlanc-Mallafré-Pierró Photo ofCarros de Foc dia 5 JMBlanc-Mallafré-Pierró

9 mi
June 23, 2023
June 2023

near Espot, Catalunya (España)

Ruta de Refugi Josep Maria Blanc a Parking Prat Pierró passant per:
- Coll de Monestero
- Refugi Ernest Mallafré
Dia final de la nostra carros de foc, dia mes o menys tranquil que iniciem amb la pujada al coll de monestero, pujada amb desnivell peró tècnicament de pas seguit i sense molts entrebancs tret d'algun pas. si destacar l'inici de la baixada, transcorre per un sender força inclinat molt sorrenc que ens farà posar el cul a terra a mes d'un/a. un cop ja a la vall la baixada es torna mes agradable entrant en zones mes boscoses i rius d'aigua cristal·lina que ens fan saborejar els últims quilometres de carros. Arribats a Mallafré diem adeu als nous amics del país basc, per ja encarar la baixada plàcida cap a pierró. disfrutant del nostre minut de gloria d'haver tancat Carros de Foc 2023.