Carreiro (sendeiro) da Moura (carreiros.es)

Photo ofCarreiro (sendeiro) da Moura (carreiros.es) Photo ofCarreiro (sendeiro) da Moura (carreiros.es) Photo ofCarreiro (sendeiro) da Moura (carreiros.es)

2038
November 16, 2008
November 2008

near Remoães, Viana do Castelo (Portugal)

Agradable rota que combina camiños reais, monte, algo de carretera e río, pero non está exenta de dificultades xa que a parte do río Miño atópase impracticable case na súa totalidade, as acacias e a falta de coidados fai que este camiño de pescadores estea abandonado, tendo que facer este tramo pola vía do tren. De calqueira maneira, cando podemos achegamos ás pesqueiras rescubrimos uns rincóns moi fermosos. (Yeyi)

PictographHiking Altitude 0 ft

Couto da Moura

• Photo of elcorty
    elcorty Jan 20, 2009

Visitase a Pesqueira 77 e despois voltase a estrada PO400 pois por a vía do tres é perigroso. Percorrido uns 500 m baixase de novo o rio e xa se pode facer o percurso ate o final. Coido que debian marcalo asi.

• Photo of Eri y Edu
    Eri y Edu Jul 20, 2021

A día de hoy, limpia y en perfectas condiciones. Gracias por compartirla