Photo ofCarme, Mare de Déu de Collbàs, Castell de Claramunt, la Pobla de Claramunt, la Torre de Claramunt, Carme Photo ofCarme, Mare de Déu de Collbàs, Castell de Claramunt, la Pobla de Claramunt, la Torre de Claramunt, Carme Photo ofCarme, Mare de Déu de Collbàs, Castell de Claramunt, la Pobla de Claramunt, la Torre de Claramunt, Carme

June 15, 2024
June 2024

near Carme, Catalunya (España)

Carme, itinerari de Collbàs, Mare de Déu de Collbàs, seguim GR-172, Coll de la Llentilla, al Dipósit de Can Titó seguim el PR, Turò de la Guàrdia, seguim pel camí ample al Pujol de la Guardia, enllacem al camí Vell del Castell, tornem a enllaçar el PR per arribar al Castell de Claramunt, camí del Castell, enllacem amb el GR-172 per entrar a la Pobla de Claramunt, creuem C-244, Cal Solà, seguir C-244 fins camí de la Font de Vinçó, Font de Vinçó, Camp municipal de Vinçó, corriol de la Font del Rector, Cal Robert, Cal Guillot, Cal Roio, creuar riera de Carme, camí de la Solana de Can Guineu, la Masuca, itinerari de la riera del Molí Major a Carme, Carme