Photo ofCardó, Camí Tivenys, sendera Puntes d'Aran, Raudó, Mas Monclús, coll d'Odres, Cardó Photo ofCardó, Camí Tivenys, sendera Puntes d'Aran, Raudó, Mas Monclús, coll d'Odres, Cardó Photo ofCardó, Camí Tivenys, sendera Puntes d'Aran, Raudó, Mas Monclús, coll d'Odres, Cardó

10 mi
Very difficult
January 8, 2020
January 2020

near Benifallet, Catalunya (España)

Espectacular ruta, de moment, només per a malalts de la serra del Boix. M'explico:
Sortim de Cardó pel camí de Tivenys, després anem a fer la sendera de l'ermita de Sant Bernat. Retornem al camí de Tivenys i anem baixant fins que en una corba agafem el corriol que porta a les Pelades de Plata i de Sol, i al barranc de les Puntes per sota les Puntes d'Aran. És un corriol molt difícil, poc trillat, però es van trobant fites que t'indiquen per on anar avançant. És a la part mitjana d'aquesta sendera, quan arribes al barranc de les Puntes, que desapareixen les fites, i s'ha d'anar seguint en paralel·l al barranc per allà on s'intueixi una lleugera traça. Més endavant, la traça millora. Aquest indret però, és preciós pwr les restes d'antics marges, masos, cisterna,... autèntica història viva de la zona.

Més avall, enllacem amb el barranc de Boca de Foix, i més endavant amb el del Raudó. Ara la pujada pel Raudó està molt més fressada, i només a la part final hi ha alguns dubtes per seguir la traça.

Després d'arribar al coll de Calces, ja se segueixen els senders tradicionals als mas de Monclús i coll d'Odres, que ens permeten arribar a Cardó.

Es poden veure moltes més fots del recorregut a la descripció del meu company que va gravar forces waypoints: