Morro de Bou, capella de St Miquel d'Ordeig des de Vinyoles (2)

Photo ofMorro de Bou, capella de St Miquel d'Ordeig des de Vinyoles (2) Photo ofMorro de Bou, capella de St Miquel d'Ordeig des de Vinyoles (2) Photo ofMorro de Bou, capella de St Miquel d'Ordeig des de Vinyoles (2)

May 18, 2024
May 2024

near Vinyoles, Catalunya (España)

Ruta des de Vinyoles passant per:
- morro de Bou
- Capella de Sant Miquel d' Ordeig (4.8 km)
Aquesta ruta és pràcticament a la del mateix nom (1), però amb una lleugera variació a l'inici. Quan som a l'ermita antiga de S. Esteve, no retornem pel mateix camí, sinó que marxem per una pista de darrera la plaça de l'església per anar a empalmar a la granja de la Cervera, passant per la casa nova de la Baga.

Photo ofSt Esteve de Vinyoles, ermita romànica. Photo ofSt Esteve de Vinyoles, ermita romànica. Photo ofSt Esteve de Vinyoles, ermita romànica.

St Esteve de Vinyoles, ermita romànica.

Vistes

Photo ofA la següent cruilla, girar a l'esquerra Photo ofA la següent cruilla, girar a l'esquerra Photo ofA la següent cruilla, girar a l'esquerra

A la següent cruilla, girar a l'esquerra

Photo ofMolt a prop del cim de Morro de Bou Photo ofMolt a prop del cim de Morro de Bou Photo ofMolt a prop del cim de Morro de Bou