Capella-ermita de Sant Martí

March 11, 2023
March 2023

near Capella, Aragón (España)

Ruta perfecte per fer amb nens ja que durant el camí anireu trobant figures de pedra fetes per un tal Quini i que fan la ruta molt més entretinguda. Pel que he llegit, és un veí del poble que fa les escultures de forma altruista.
Capella es troba a 5 km de Graus i amb unes dues hores teniu diversos atractius al llarg de la ruta: el pont romànic on començarem la ruta, les escultures de pedra (una xulada), los 3 lagares, les restes de l'ermita de Santa Eulàlia, i el conjunt de la Ermita de San Martí de Tours ( ermita semirrupestre que no us deixarà indiferent, sobretot les visets de la Vall d'Isabena i dels Pirineus, des de la Serra de Guara fins a la Serra de Sis i cims com el Cotiella, Posets-Maladeta, Turbón, i fins i tot, l'Aneto.
No m'esperava que m'agradés tant aquesta ruta, la vam gaudir molt. Ja em comenteu que tal us ha semblat.
Recomano que seguiu vorejant la paret i direcció l'"aljibe" (aljub?) trobareu una barana de fusta i si no teniu vèrtig, gaudireu d'unes bones vistes