Cap d’Entor - Tosa de Caraup - Estany de Querol PART 2

Photo ofCap d’Entor - Tosa de Caraup - Estany de Querol PART 2 Photo ofCap d’Entor - Tosa de Caraup - Estany de Querol PART 2 Photo ofCap d’Entor - Tosa de Caraup - Estany de Querol PART 2

May 28, 2022
May 2022

near Incles, Canillo (Andorra)

Segona part d’una ruta circular asequible on coronem 2 cims de +2.500m.

Un cop hem arribat al Cap d’Entor se’ns presenta l’oportunitat de pujar a la Tosa de Caraup (2.644m). Crestegem una mica fins arribar a la Collada de la Tosa de Caraup. Comencem la pujada suau però constant fins al cim. Disfrutem de les vistes 360 graus des del cim per tornar a baixar pel mateix itinerari fins a la collada on girem a l’esquerra per baixar fins a l’Estany de Querol. També tenim l’oportunitat d’arribar a l’Estany de les Salamandres si continuem cap a l’esquerra.

Seguim l’itinerari marcat per baixar fins a la carretera, on desfarem el camí fet a la pujada per arribar al punt de sortida a les Terrasses del Tarter.