Canillo-el Tarter

August 2, 2022
August 2022

near Sant Joan de Caselles, Canillo (Andorra)

Sortim amb cotxe de Canillo i agafem la carretera del Forn, al quilòmetre 4 deixem el cotxe, hi ha un petit aparcament, a l'esquerra de la carretera ja veiem el cartell del camí que seguirem, arribem a una intersecció de camins, agafem el de la dreta, no hi ha pèrdua, ens portarà al Tarter, on hi arribem per la pista que l'hivern serveix per fer recorreguts amb gossos, trobem la cabanya India i ja es veuen les pistes d'esquí del Tarter.
Comencem la baixada per una pista ampla, és una de blava amb neu, a dalt ens queda la instal.lació de l'arribada del telecabina, no la seguim tota, sinó que ens desviem cap a la dreta quan arribem a una altra instal.lació d'esquí.
Aquest corriol ens portará al camí del "Gall Fer" que es el que tothom fa per arribar al Tarter, el seguim fins arribar a Canillo.
Això sí, ens toca anar a buscar el cotxe que hem deixat en el Km.4.
Un recorregut que hem fet amb el nostre net, Aram de 6 anys. Molt ombríbol ja que es passa molt tros pel bosc.
í

Intersecció

Agafem el camí de la dreta