Canet de Fals, font de Montcunill, ermita Sant Joan de Jaumandreu, Canet.

Photo ofCanet de Fals, font de Montcunill, ermita Sant Joan de Jaumandreu, Canet. Photo ofCanet de Fals, font de Montcunill, ermita Sant Joan de Jaumandreu, Canet. Photo ofCanet de Fals, font de Montcunill, ermita Sant Joan de Jaumandreu, Canet.

February 15, 2021
February 2021

near Sant Mateu de Bages, Catalunya (España)

Passejada curta pels volts de Canet de Fals, sortint de la plaça de la Vila cap a can Serra on ens desviem a la dreta. Camí amunt als pocs metres anem a l'esquerra per camí ample. Trobem una petita fita (foto) on baixa un corriol molt dret( no sé on porta). Seguim recte i als pocs metres agafem corriol a la dreta( entre dos pins, marcat groc). Sender de baixada i pujada, només hi ha un petit tram molt dret de baixada es fa en 5', millor portar pals ( molt escorxat per les motos). Deixem el tram dolent i ens desviem corriol amunt a l'esquerra fàcil, als pocs metres trobem uns rocs al mig del camí...ens desviem 10m abans a la dreta per anar a la font de Montcunill. Pugem per una petita escala de marge (balma a l'esquerra) i deseguida som a la font. Pugem les escales per anar a trobar la pista que baixa de la casa de Montcunill, l'agafem a l'esquerra amunt. Aprop de la casa trenquem camí forçat a l'esquerra, anem baixant per la pista. Entrarem a la dreta per passar pel costat de les vinyes i arribem a l'ermita de Jaumandreu. Deixem l'ermita i a l'esquerra entre vinyes arribem a Can Serra i ja som al camí asfaltat que ens porta a la plaça de la Vila de Canet.

PictographFlora Altitude 1,249 ft

Està marcat amb una fita

PictographCave Altitude 1,245 ft

Aprop de la font de Montcunill

Escales saltamarges

PictographFlora Altitude 1,242 ft

• Photo of jordi sanmiquel
    jordi sanmiquel Jul 25, 2021

Ruta ven indicada ,però sense mases coses de interès cultural,apart de la ermita i les parets de pedra seca i vinyes.El autor parla de un Bruc que desconec a que es refereix.

• Photo of Pep Vall Pujol
    Pep Vall Pujol Jul 25, 2021

Gràcies per la valoració. Bruc d'hivern, és una planta amb flors roses que floreix a l'hivern. És la foto 1.