Photo ofCan Maçana de Rajadell - Turó de les Tres Creus - Cogulló de cal Torre - Castellfollit del Boix Photo ofCan Maçana de Rajadell - Turó de les Tres Creus - Cogulló de cal Torre - Castellfollit del Boix Photo ofCan Maçana de Rajadell - Turó de les Tres Creus - Cogulló de cal Torre - Castellfollit del Boix

December 13, 2020
December 2020

near Rajadell, Catalunya (España)

Hem deixat cotxes als dos extrem del circuït per fer-ne una caminada en un sol sentit.
Desde de Can Maçana hem anat a buscar la carena del Turó de les Tres Creus i l'hem continuat fins a Castellfollit del Boix.
Des d'allà, hem baixat per un corriol de costa fins a prop de Castellfollit del Boix, on hem agafat la pista ampla. Hem allargat la caminada fins a l'església de Sant Pere.
En tot el camí hem gaudit de fantàstiques vistes i hem esmorzat cireres de pastor.
També hem accedit (fora del track) al castell que dóna nom al poble. Només en queden un parell de parets però l'indret té una màgia especial que en fa una visita molt recomanable.