Photo ofCan Maçana - Coll del Portell Estret - Travessa d'Agulles - Coll Portella - Can Maçana Photo ofCan Maçana - Coll del Portell Estret - Travessa d'Agulles - Coll Portella - Can Maçana Photo ofCan Maçana - Coll del Portell Estret - Travessa d'Agulles - Coll Portella - Can Maçana

May 4, 2015
May 2015

•   4.3 1 review

near El Bruc, Catalunya (España)

ATENCIÓ: Les Travesses son camins equipats amb cordes i cadenes per poder avançar, així doncs, cal extremar les precaucions. Es aconsellable dur casc.

Sortim de l'aparcament de Can Maçana i seguim el GR-172 passant pel Coll de Guirló i la Cadireta fins que trobem una bifurcació, on deixarem el GR-172 per remuntar cap amunt fins la seguent bifurcació. Cap a l'esquerra aniriem cap al Coll de Porc, però en aquesta ocasió agafarem cap a la dreta per arribar al Coll del Portell Estret.

Un cop al Portell Estret, tindrem varies opcions. A l'esquerra els Frares Encantats. Recta i avall, la Canal Ampla ens durà cap al Refugi Vicenç Barbé. Agafarem cap a la dreta per fer la Travessa d'Agulles seguint les marques vermelles (i alguna groga) fins arribar a la Portella, on retornarem al Coll de Guirló per tornar a Can Maçana.

Atenció: He deixat el track sense editar, tot i que hi ha alguns errors perque les marques vermelles son poques i poc visibles. En alguns casos es fa dificil trobar el camí correcte i ens podem 'saltar' alguna agulla.

Travessa difícil degut a que es un Camí equipat amb cordes que ens exigirà estar en bona forma.

PD: Afegides fotografíes.

PictographCar park Altitude 0 ft

Aparcament

Coll de Guirló

La Cadireta i la Foradada

Portell Estret

Bifurcació (dreta - Portell Estret)

Bifurcació (dreta - Cap a Portell Estret/Coll de Port)

Inici Travessa d'Agulles

PictographRisk Altitude 3,251 ft

Inici Tram embolicat (amunt)

La Portella

PictographMountain hut Altitude 2,890 ft

Refugi Vicenç Barbé

• Photo of Juli M
    Juli M Oct 13, 2018

Molt bona feina de descripció de la ruta. Certament en algun punt de Les Agulles es dificil seguir les marques . L'entorn simplement espectacular.