Camps,,Camps: Volta totalment Circular

Photo ofCamps,,Camps: Volta totalment Circular Photo ofCamps,,Camps: Volta totalment Circular Photo ofCamps,,Camps: Volta totalment Circular

April 17, 2024
April 2024

near Fonollosa, Catalunya (España)

Ruta circular desde CAMPS -Municipi de Fonollosa, tenim com a punt de Inici i Final l'Església de Santa Maria. Un bon recorregut per una sona en la que predomina el Silenci, trencat en algun moment pel cant dels ocells i el bruncir del vent... Per arribar a Camps cal seguir la Ctra. BV-3008, que ve de Fals cap a Fonollosa. En arribar al Km. 13 tenim el trencall que porta a Camps... Aquesta caminada es pot arrodonir fen un apat o la ben merescuda ""Birra"" al Conegut Bar-Restaurant Molí de Boixeda, pel que passem amb el cotxe. Telef.-938368126 (Dimarts i Dimecres tencat)

Photo ofSORTIDA .-Església de Santa Maria de Camps Photo ofSORTIDA .-Església de Santa Maria de Camps Photo ofSORTIDA .-Església de Santa Maria de Camps

SORTIDA .-Església de Santa Maria de Camps

Esquerra, i amunt

Petit Coll de St.Pencras

PictographMountain hut Altitude 2,628 ft
Photo ofRefugi de la Bruixa Ildefonsa ( Bon lloc per Esmorzar ) Photo ofRefugi de la Bruixa Ildefonsa ( Bon lloc per Esmorzar ) Photo ofRefugi de la Bruixa Ildefonsa ( Bon lloc per Esmorzar )

Refugi de la Bruixa Ildefonsa ( Bon lloc per Esmorzar )

Photo ofDreta..(cruïlla del Pi)... fem 75 passes i Esquerra en clara baixada Photo ofDreta..(cruïlla del Pi)... fem 75 passes i Esquerra en clara baixada

Dreta..(cruïlla del Pi)... fem 75 passes i Esquerra en clara baixada

Esquerra..deixem camí principal, per anar a les Tombes