Camprodon-Sant Antoni-El Remei

March 29, 2015
March 2015

•   4.7 6 Reviews

near Camprodon, Catalunya (España)

(28-03-2015) Sortim del parc de la Mare de la Font de Camprodon, on comença un camí per pujar a Sant Antoni (està senyalitzat i és el més directe, però no és que que hem escollit per a la ruta d'avui)

Pugem pel parc seguint marques de PR, paral·lels a la carretera, passem per la font Nova i a la rotonta seguim cap al camp de golf. Passem per la font del Botàs i pel camp de golf fins a la font de Sant Patllari on deixem el PR.

Darrera de la font de Sant Patllari surt el camí a Sant Antoni, puja força dret, a trossos prop del torrent de la Pedrera, fins que el deixem més amunt per anar cap a la dreta i arribem al coll de Sant Antoni. Ja només ens queda l'últim tros de pujada fins l'ermita que ja veiem des del coll. (trobarem algun pal i marques de pintura groga)

Baixem de Sant Antoni fins a la pista, en el lloc conegut com el pla del Bonaire, on veiem el rètol que ens indica el camí per baixar cap al Remei (no posa el Remei, posa Oix)

Baixem fins al collet del Sivilla on trobem un altre pal, aqui si que està indicat el Remei cap a la dreta. Més avall el camí es transforma en pista, que seguim fins al Remei.

Des del Remei seguim baixant per la pista fins enllaçar amb una altra pista (es un PR) seguim cap a la dreta, passem pel càmping Vall de Camprodon, veiem a l'altra banda del riu la fàbrica Birba, anem tota la recta de la benzinera paral·lels a la carretera i sense deixar el PR fins al lloc de sortida.

Érem la iaia Montse i l'avi Pep

Camping

• Photo of jampru
    jampru Jan 24, 2018

Ruta molt complerta i fàcil de seguir.

• Photo of arimanyjoan
    arimanyjoan Sep 2, 2020

El soroll de l’aigua baixant per les fonts del Botàs i St Patllari, l’espectacular vista panoràmica tot respirant l’aire pur de les muntanyes a St Antoni i flairar l’olor dels prats i Aurons en el Santuari del Remei, és un pessic  del que hem gaudit avui a Camprodón, tot gràcies a la teva ruta

avipep Sep 2, 2020

Moltes gràcies arimanyjoan pel comentari i la valoració de la ruta.

Hola jampru, avui contestant a un altre usuari he vist que no havia contestat el teu de 2018. Moltes gràcies amb molt retard.

• Photo of peremagria
    peremagria Sep 2, 2020

Talment com si estiguéssim en ple mes de Maig, la colla de Bescanó "A Toc de Pito", hem fet aquesta caminada per les muntanyes de l'entorn entre Camprodon i St. Pau de Segúries, que tot i trobar-nos a primers de Setembre, els verds, els dolls d'aigua arreu, i les diverses fonts totes rajant, feia la impressió que aquest any sofrim o gaudim d'una eterna primavera. Tan sols ens recordava que estem a finals d'estiu, els esbarzers amb les móres ja negres i els aranyons a punt per ser collits.
    Podeu veure un reportatge en aquest enllaç:

avipep Sep 8, 2020

Moltes gràcies peremagria pel comentari i la valoració de la ruta.

• Jordi Ortiz Gil Aug 24, 2021

Hola. Al pla de Bonaire, per agafar el cami de baixada per anar al Remei, es passa per una zona on ensinistren gossos de caça. Es pot passar? Em fa una mica de por que els gossos ataquin

avipep Aug 25, 2021

Hola Jordi Ortiz Gil, sobre el tema de si el gossos poden atacar no et puc ajudar per desconeixement, però crec que en aquestes zones els gossos estan amb els ensinistradors o amos, cosa que rebaixa el risc.

• Jordi Ortiz Gil Aug 25, 2021

Gracies Avipep... Hi pugem tot sovint i mai no ens hem atrevit... a veure a la propera...

• Photo of leni team
    leni team Jan 1, 2022

Ruta verificada! Feta amb el clan "Catalunya a pota amb Wikiloc"

avipep Jan 1, 2022

Moltes gràcies Ieni team pel teu comentari.

• Photo of vycens
    vycens Nov 23, 2022

Bona ruta. Gràcies.

avipep Nov 23, 2022

Moltes gràcies vycens pel comentari i la valoració de la ruta.

• Photo of Nan Pagès
    Nan Pagès Jan 8, 2023

Una ruta realment bonica amb unes grans vistes, nosaltres varem fer una petita ampliació tot pujant al modest cim de Sant Antoni, modest però amb unes grans vistes.
    A part, aquesta ruta et permet gaudir d'algunes de les moltes fonts que té Camprodon.
    Ruta molt recomanable.

avipep Jan 8, 2023

Moltes gràcies Nan Pagès pel comentari i la valoració de la ruta.

• Photo of PIPOLINDOBCN
    PIPOLINDOBCN Nov 12, 2023

Bonica ruta a les Ermites. Molt recomanable.

avipep Nov 15, 2023

Moltes gràcies PIPOLINDOBCN pel comentari i la valoració de la ruta.