Camprodon (de Beget al Bac de les Tremoledes)

Photo ofCamprodon (de Beget al Bac de les Tremoledes) Photo ofCamprodon (de Beget al Bac de les Tremoledes) Photo ofCamprodon (de Beget al Bac de les Tremoledes)

March 5, 2024
February 2024

near Beget, Catalunya (España)

Ruta circular des de Beget passant per:
- Ermita del Remei (0.3 km)
- Ermita de Sant Valentí de Salarça (4.6 km)
- Coll Sacreu (8.7 km)
- Pont dels Fangals (11.2 km)
- Pont sobre la riera de Beget (11.8 km)

Aquesta caminada es donar la volta a la Serra dels Anyers. Hem sortit de Beget per la carretera que va cap a Oix, que hem deixat al cap de poc, per la Mare de Déu del Remei, d’on hem tirat cap als Prats de Can Jep Gros, d’on, per les Penyes Mortes i el Collet de la Vila hem arribat a Sant Valentí de Salarça, on hem esmorzat. Després hem seguit el Torrent de Bac Morell un tros, per pujar entre la Serra dels Anyers i el Puig Cubell, el collet entre ells es el punt mes alt del recorregut; llavors hem anat a seguir el Torrent de Rocabruna fins a l’aiguabarreig amb la Riera de Beget, i seguint aquesta hem arribat al final de la caminada.
En els volts de Beget i de Salarça (sobretot) hi han moltes pastures, la resta del camí, per llevant i migjorn hem passat per rouredes, mentre per ponent i tramuntana eren pinedes de pi roig.

M’ha acompanyat el Joan Canal.