Camprodon – Camí vora el riu Ter – Vilallonga de Ter – La Roca – Llanars

Photo ofCamprodon – Camí vora el riu Ter – Vilallonga de Ter – La Roca – Llanars Photo ofCamprodon – Camí vora el riu Ter – Vilallonga de Ter – La Roca – Llanars Photo ofCamprodon – Camí vora el riu Ter – Vilallonga de Ter – La Roca – Llanars

June 9, 2022
June 2022

•   5 3 Reviews

near Camprodon, Catalunya (España)

Còmode i planera caminada amb sortida des del centre de Camprodon en que seguint els marges del riu Ter hem anat fins a Vilallonga de Ter, passant quasi sempre per zones ombrívoles i fresques, ideals en aquests dies de forta calor, com també hem passat per nombroses fonts on hem pogut refrescar-nos.

La tornada l’hem feta passant per la Roca, on des del cim del turó hem gaudit de bones vistes sobre la vall del Ter, amb els cims del Balandrau i Costabona, mentre al sud podíem contemplar Llanars i Camprodon, amb el turó i ermita de Sant Antoni al darrera. Seguint al costat del riu, hem passat per l’ermita i la font de la Verge del Raïm, fins arribar a Llinars.

En aquesta població hem visitat l’església de Sant Esteve, que data del segle XII i hem seguit la marxa pel camí inclusiu que va al costat de la carretera GIV-5264, fins que desprès de la font de les Herbes ens hem desviat per entrar a Camprodon passant pel bonic passeig Maristany i visitant el centre històric i comercial de la població.

Sortida i arribada - Camprodon

PictographBridge Altitude 3,156 ft

PictographRiver Altitude 3,146 ft

Riu Ter

Diferents vistes del riu Ter durant el recorregut

Photo ofCentral hidroelèctrica d'en Bassols Photo ofCentral hidroelèctrica d'en Bassols Photo ofCentral hidroelèctrica d'en Bassols

Central hidroelèctrica d'en Bassols

PictographRiver Altitude 3,358 ft

PictographBridge Altitude 3,448 ft

Pont d'Abella sobre el l riu Ter

Vilallonga de Ter

La Roca

Photo ofCapella i font de la Verge del Raïm Photo ofCapella i font de la Verge del Raïm Photo ofCapella i font de la Verge del Raïm

Capella i font de la Verge del Raïm

Llanars

Passeig Maristany

• Photo of Toniblancafort
    Toniblancafort Jun 10, 2022

Caminada fàcil , tranquila i fresca

erill Jun 11, 2022

Gràcies Toniblancafort, en efecte ha sigut una caminada còmode i fresqueta.

• Photo of RANSU
    RANSU Oct 6, 2022

Tot perfecte

erill Oct 17, 2022

Gràcies RANSU pel comentari i valoració. M'alegra que tot hagi anat bé.

• Photo of etipujol
    etipujol Nov 27, 2022

Ruta maca, variada i assequible

erill Nov 28, 2022

Gràcies etipujol pel comentari i per la valoració de la ruta. M'alegra que t'hagi agradat.

• Siki_5 Nov 4, 2023

En otoño hay más colorido y tiene también su encanto. Lo recomiendo.

erill Nov 13, 2023

Gracias Siki_5 por tu comentario y por las apreciaciones sobre la ruta.