campirme 2631m

August 28, 2017
August 2017

near Tabescán, Catalunya (España)

El campirme gran mirador dels pirineus
Sortida del refugi de la Pleta del prat (estació d'esquí de Tavascan) situats on comença el telecadira ja es troba retol indicador i senyals grocs que ens portara fins al llac de mascarida amb algun tram de forta pujada, arribats al llac i sense creuar.lo trobem un camí a l'esquerra que puja fen llaçades fins al coll porta de mascareny aquí ja trobem un llom que el seguim i arribant a dalt ja veurem el cim a la nostre esquerra (vèrtex geodèsic) es un mirador de 360º dels pirineus, Aneto,maladetes,pica d'estats, comapedrosa .....
per tornar es pot fer per el mateix lloc o seguir la carena en direcció al monforcado , arribats al coll (si es vol es pot pujar al monforcado ) es troben restes de camí i sempre tenim a la vista el llac de mascarida es fàcil orientar-se es troba alguna part d' herbei i bastant pendent arribarem al petit estany del diable i al llac de mascarida i d' aquí per el mateix camí de pujada retornem al refugi
en un pla abans d' arribar el llac i a dalt de la carena es troben cabanes enrunades que son restes del front de la guerra civil