Càmping Saneja-Bolvir-Sant Martíd’Aravó-Càmping

Photo ofCàmping Saneja-Bolvir-Sant Martíd’Aravó-Càmping Photo ofCàmping Saneja-Bolvir-Sant Martíd’Aravó-Càmping Photo ofCàmping Saneja-Bolvir-Sant Martíd’Aravó-Càmping

September 10, 2020
September 2020

near Enveig, Occitanie (France)

Partim del càmping a Saneja i fem el camí que porta a Guils sense arribar-hi. Trenquem a l’esquerra fins a trobar un cartell que indica Bolvir 35 m i el seguim fins la carretera. Arribats a la carretera anem en direcció a munt fins a trobar una cruïlla que mena a la Torre del Remei. Allà fem la tornada per l’antiga carretera de la Seu fins a Sant Martí, passant pel local social i fins que torna el camí de terra. Excursió amb molt asfalt pero que convida a veure un altre cara de la Cerdanya. Es por fer amb bici de muntanya perfectament.

Girem esquerra

Camí de pista

• Photo of Cesc Golo
    Cesc Golo Aug 16, 2021

M’ha agradat força la ruta. L’he fet amb una petita variació.

• Photo of puigdepc
    puigdepc Mar 29, 2024

Ruta familiar, fàcil i distreta. Gràcies per compartir!!