Campdevànol - Sant Pere d'Auira - Campdevànol

Photo ofCampdevànol - Sant Pere d'Auira - Campdevànol Photo ofCampdevànol - Sant Pere d'Auira - Campdevànol Photo ofCampdevànol - Sant Pere d'Auira - Campdevànol

May 21, 2022
May 2022

near Campdevànol, Catalunya (España)

Itinerari lineal de Campdevanol a Sant Pere d'Auira. L'enregistrament s'ha fet amb un rellotge Garmin Forerunner i el número de punts és limitat (306). El track marca l'inici i final prop de la piscina, però recomanen pendre com a punt de partida un punt més cèntric.
Anirem seguint les ratlles grogues d'Itinerànnia, però al costat del cementiri hem de travessar un petit prat amb bestiar. Per no destorbar-los, la tornada la fem desviant-nos al waypoint "esquerra per cementiri".
La pujada és costeruda en alguns moments però de bon caminar i sense pèrdua, i travessa una agradable pineda abans d'arribar al notable edifici romànic de Sant Pere, des d'on gaudim de bona panoràmica, Pedraforca inclòs.
Per fer més variada la ruta, es recomana seguir, de baixada, el camí a l'esquerra que hi ha al waypoint "ruta alternativa" (hi ha cartell indicador).
Vegeu també la ruta número 6 del llibre "Passejant pel Ripollès" (vegeu foto)