Photo ofCAMP DE TARRAGONA. Ermita de la Mare de Déu de la Roca des de Mont-roig del Camp Photo ofCAMP DE TARRAGONA. Ermita de la Mare de Déu de la Roca des de Mont-roig del Camp Photo ofCAMP DE TARRAGONA. Ermita de la Mare de Déu de la Roca des de Mont-roig del Camp

January 22, 2024
January 2024

near Mont-roig del Camp, Catalunya (España)

Ruta circular des de Mont-roig del Camp passant per:
- Ermita de la Mare de Déu de la Roca (2.3 km)
- Cova Foradada (2.5 km)
- Coll de l'Areny (3.2 km)
- Mirador de la Roca del Migdia (3.5 km)
- Mina de les Nines (6.4 km)
- Església de Sant Miquel (7.3 km)

Ruta circular amb començament i final a la població de Mont-roig del Camp que ens portarà fins l'ermita de la Mare de Déu de la Roca. La ruta es apta per a fer caminant i corrent i no tant amb BTT ja que hi ha alguna zona de grimpada i no seria possible fer-la amb la bicicleta.

Arribarem fins un aparcament gratuit que hi ha a la part de dalt del poble on podrem deixar el nostre vehicle. Agafarem una pista de terra senyalitzada en direcció a la muntanya on hi ha l'ermita que es troba a uns dos quilòmetres de l'aparcament. La pista es força planera fins al mateix peu de la muntanya on trobarem una forta pendent tot i que curta en distància. Trobarem diferents fonts abans de l'ermita. Ja a l'ermita tindrem molt bones vistes de la costa daurada nord entre el Cap Salou i l'Hospitalet de l'Infant. Anirem fins un mirador on ens surtirà un camí a la mateixa roca que ens durà fins el coll i foradada de l'Areny on trobarem que hem de grimpar per salvar un petit desnivell. Seguirem baixant suaument fins la roca del Migdia on ja haurem de baixar per una zona amb passos equipats de cadenes i cordes fins una bifurcació on agafarem una pista de terra a la dreta que ja ens durà tot seguint el track fins al poble de Mont-roig. Ja a Mont-roig del Camp creuarem el poble fins arribar al punt d'inici de la ruta.

PictographCar park Altitude 470 ft

Aparcament

PictographIntersection Altitude 462 ft

PictographFountain Altitude 848 ft

Font de Sant Jaume

PictographFountain Altitude 835 ft

Font de l'alzina

PictographReligious site Altitude 873 ft
Photo ofErmita de la Mare de Déu de la Roca Photo ofErmita de la Mare de Déu de la Roca Photo ofErmita de la Mare de Déu de la Roca