Photo ofCamino Mozàrabe, 4a etapa, Alcaracejos, Villanueva del Duque, Fuente la Lancha, Hinojosa Photo ofCamino Mozàrabe, 4a etapa, Alcaracejos, Villanueva del Duque, Fuente la Lancha, Hinojosa Photo ofCamino Mozàrabe, 4a etapa, Alcaracejos, Villanueva del Duque, Fuente la Lancha, Hinojosa

March 10, 2018
March 2018

near Alcaracejos, Andalucía (España)

Sortim de bon matí d'Alcaracejos, enfilem camí tot pluinejant cap a Villanueva del Duque.
A la sortida del poble trobem un rierol desbordat i després d'intentar creuar-lo, hem d'anar a trobar la carretera i fer volta.
Caminem uns quants quilómetres més fins a Fuente la Lancha, mentre entrem al poble, cau una forta tormenta i ens refugiem al bar de la sortida del poble. Els companys han seguit caminant sota la forta pluja.
Quan para un xic, tornem a caminar per la carretera tot seguint el camí.
Al cap d'una estona torna a caure forta, ens refugiem en un cortijo abandonat, intentem contactar sense éxit amb un taxista i decidir retornar al poble i refugiar-nos al bar. Hem caminat 14 km.
Hem arribat a Hinojosa amb un bon home que ens ha portat en cotxe des de Fuente la Lancha, molls com ànecs.
Mentre esperem els companys al rest. El Cazador i davant la llar de foc, decidim deixar-ho córrer per a una millor ocasió, atès la previsió del temps pels propers dies és de forta pluja tota la setmana.
Ja hi haurà ocasions per tornar-hi.