Camino Mozárabe, 3a etapa, Puerto Calatraveño, aventuras fluviales, Alcaracejos

Photo ofCamino Mozárabe, 3a etapa, Puerto Calatraveño, aventuras fluviales, Alcaracejos Photo ofCamino Mozárabe, 3a etapa, Puerto Calatraveño, aventuras fluviales, Alcaracejos Photo ofCamino Mozárabe, 3a etapa, Puerto Calatraveño, aventuras fluviales, Alcaracejos

March 9, 2018
March 2018

near El Águila, Andalucía (España)

Puerto calatraveño, aventuras fluviales, Alcaracejos.
Dia fatal
L'Ángel de l'hostal de Villaharta, ens porta fins a la sortida, el Puerto Calatraveño, atès hi ha dues rieres desbordades que no podem creuar a peu.
Caminem durant 8 km per camins enfangats fins a un cortijo, agafem el camí de la dreta, de forta baixada, fins arribar al riu Cuzna i al Molino Horadado, on trobem una crescuda de riu que no podem creuar per cap lloc.
Truquem a l'ajuntament i ens indiquen que tornem enrera fins al cortijo la Hoyariza i anem a buscar la N502 i allà truquem a un taxi.
Pel camí, creuem altres dos torrents desbocats, quedant ben xops de peus.
Finalment arribem al poble amb taxi i anem a dinar, per no perdre la forma.