CAMINO del NORTE: Peñacastillo - Santillana de Mar

Photo ofCAMINO del NORTE: Peñacastillo - Santillana de Mar Photo ofCAMINO del NORTE: Peñacastillo - Santillana de Mar Photo ofCAMINO del NORTE: Peñacastillo - Santillana de Mar

-64 ft
September 6, 2023
September 2023

near Peñacastillo, Cantabria (España)

Etapa 1/9 del tros del Camino del Norte entre Santander i Avilés.
Etapa originalment força llarga, tot i que hem pogut escurçar una mica ja que el dia abans vam avançar 6km a la sortida de Santander.
Etapa majoritàriament per camps i petites cases, tot i que en algun moment també hem passat per carretera.
Passat Boo de Piélagos, hem de creuar un pont sobre un riu, en el qual només hi ha vies de tren en ambdós sentits. Per precaució, esperar-se al cantó a que passi un tren, llavors aprofitar per anar darrere seu (així assegurem que no vingui un altre tren seguit de sorpresa).
Tot els camins són asfaltats.
També hem vist moltes vaques i altres animals com cabres.
Parada als 2 terços, a Requejada, per dinar.
Després, a Barreda hi ha hagut un bon tros de carretera, urbanitzat i travessant la indústria química Solvay.
Finalment, muntanya i camps fins al nostre destí, Santillana de Mar.
Ens allotgem a l'Albergue Gándara.