Camino de Santiago Baztanés 3. Berroeta-Olagüe

Photo ofCamino de Santiago Baztanés 3. Berroeta-Olagüe Photo ofCamino de Santiago Baztanés 3. Berroeta-Olagüe Photo ofCamino de Santiago Baztanés 3. Berroeta-Olagüe

2094
October 18, 2022
October 2022

near Berroeta, Navarra (España)

Continuamos nuestro itinerario hasta Almandoz, último pueblo de Baztan. Desde aquí empezarás a encarar las primeras rampas del puerto de Belate, donde se levanta la ermi- ta-basílica y hospital de peregrinos de Belate. Haz un alto en el camino y contempla la vista y la hilera de monolitos que recuerda los pasos del peregrinaje por estas tierras.
El camino nos va acercando poco a poco a la capital navarra a través de un rosario de pequeños pueblos como Lantz, famoso por sus carnavales rurales, u Olagüe, donde pondremos fin a esta etapa.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Baztango Donejakue bidea 3. Berroeta-Olague

Ibilbidearekin jarraituko dugu Almandozeraino, Baztango azken herriraino. Hemendik hasiko zara Belateko mendateko lehen maldei aurre egiten. Bertan dira ermita-basilika eta Belateko erromesen ospitalea. Egin geldialdia bidean, eta behatu paisaia eta lurralde hauetan erromesaldien urratsak gogoratzen dituzten monolitoen ilara.
Bideak hiri buruzagira hurbiltzen gaitu pixkanaka, zenbait herri txiki zeharkatuz, hala nola Lantz, landa inauteriengatik ezaguna, edo etapa honi amaiera ematen dion Olague.

• Photo of En el sendero
    En el sendero Aug 10, 2023

No la conocia y me encnto el hayedo, Muy bonita