Camiño a Teixido 5 - Camiño do Mar

December 8, 2017
December 2017

near Mañón, Galicia (España)

[ESP] [GAL] [ENG]
A continuación se detalla la descripción, recomendaciones, ficha técnica, valoraciones, vías de acceso, zonas de aparcamiento y por último un enlace a google maps con los establecimientos de restauración y hostelería cercanos al recorrido.

CAMIÑO A TEIXIDO
CAMIÑO DO MAR

El Camino del Mar que lleva a Santo André de Teixido, es una variante del Camino Norte a Santiago de Compostela. Aunque se inicia en Ribadeo y discurre por diversos municipios costeros de la Mariña Lucense, se adentra en el Xeodestino Ferrolterra Rías Altas a través del municipio de Mañón por el interior. Es un camino en el que poder maravillarse gracias a sus recursos tanto patrimoniales como paisajísticos. Por el camino nos encontraremos con lugares de especial
interés como la Capela de San Pedro, la Iglesia de San Salvador de Couzadoiro, o el Molino de Mareas de Senra, un antiguo molino construido en 1910 que aprovechaba las mareas para moler grano. Más adelante, nos adentraremos en la Ría de Ortigueira y Ladrido para discurrir de nuevo por caminos de interior hasta Santo André.

FICHA TÉCNICA (puntuación de 1 a 5)
- Estado de conservación del camino 2
- Apto para Bici 90%
- Nivel de balizamiento 2

A TENER EN CUENTA / RECOMENDACIONES
En octubre de 2017, algunos tramos del camino, de un total de unos 2km, no estaban en condiciones. Esos tramos están marcados en los waypoints y tienen una alternativa por pista asfaltada. La señalización, consiste en unos monolitos de piedra con un símbolo de un pescado rojo, cuya cabeza marca la dirección. Algunos cruces pueden no estar bien señalizados.
Recomendamos ir con ropa o chaleco reflectante para los tramos de carretera.

VÍAS DE ACCESO Y ZONAS DE APARCAMIENTO
Se puede realizar la ruta completa o parcialmente, en el sentido que marca el track, o de manera inversa.
Tiene buenos accesos en todo el recorrido. A continuación indicamos los puntos de acceso recomendados (todos accesibles y con lugares de estacionamiento)

Inicio: Capela de San Pedro en Mañón

Final: Santo André de Teixido

MAPA CON ACCESOS, ALOJAMIENTOS Y RESTAURACIÓN CERCANOS A LA RUTA

Consulta la ruta en google maps, con los accesos y los establecimientos cercanos haciendo click aquí o copiando este enlace: http://bit.ly/3rPkmhD

[GAL]
A continuación detallase a descrición, recomendacións, ficha técnica, valoracións, vías de acceso, zonas de aparcamento e por último, un enlace a google maps cos establecementos de restauración e hostalaría que se atopan perto do percorrido.

CAMIÑO A TEIXIDO
O CAMIÑO DO MAR

O Camiño do Mar que leva a Santo André é unha variante do Camiño do Norte a Santiago de Compostela. Aínda que inicia en Ribadeo e discorre por diversos concellos
costeiros da Mariña Lucense, penetra no Xeodestino Ferrolterra Rías Altas a través do concello de Mañón, polo seu interior. É un percorrido que nos abraiará polos seus recursos, tanto patrimoniais como paisaxísticos. Polo camiño, atoparémonos lugares de especial interese, como a Capela de San Pedro, a Igrexa de San Salvador de Couzadoiro e o Muiño de Mareas de Senra, un antigo muiño construído en 1910 que aproveitaba as mareas para moer o gran. Máis adiante internarémonos na Ría de Ortigueira e Ladrido para discorrer de novo por camiños de interior ata Santo André.

FICHA TÉCNICA
(puntuación de 1 a 5)
- Estado de conservación do camiño: 2
- Perigosidade 3 (tráfico)
- Valor Natural 3
- Valor Paisaxístico 3
- Severidad de medio natural 2
- Porcentaxe Terra - Asfalto 20/80
- Apto para Bici 90%
- Nivel de balizamento 2

A TER EN CONTA
En outubro de 2017, algúns tramos del camiño, dun total de uns 2km, non estaban en condiciones. Eses tramos están marcados nos waypoints e teñen unha alternativa por pista asfaltada. A sinalización, consiste nuns monolitos de pedra cun símbolo dun peixe vermello, cuxa cabeza marca a dirección. Algúns cruces poden non estar ben sinalizados.
Recomendamos ir con roupa ou chaleco reflíctante para os tramos de estrada.

VÍAS DE ACCESO E ZONAS DE APARCAMENTO
Pódese realizar a ruta completa ou parcialmente, no sentido que marca o track, ou de xeito inverso. Ten bos acceso en todo o percorrido. A continuación indicamos os puntos de acceso recomendados (todos accesibles e con lugares de estacionamento)

Inicio: Capela de San Pedro en Mañón

Final: Santo André de Teixido

MAPA CON ALOXAMENTOS E RESTAURACIÓN PRETO DA RUTA
Consulta a ruta en google maps, cos accesos e os establecementos de hostelaría e restauración facendo click aquí ou copiando este enlace: http://bit.ly/3rPkmhD

Alimentación

Baixada de Teixidelo

Camino

Camino alternativo

Camino (1)

Camino alternativo - cruzando la general y siguiendo recto, se puede acortar bastante

Camino original - Aquí el trazado original va por pista forestal, si está en mal estado, seguir este track