Caminada Muntanyes de Prades 2022 des de El Vilosell

Photo ofCaminada Muntanyes de Prades 2022 des de El Vilosell Photo ofCaminada Muntanyes de Prades 2022 des de El Vilosell Photo ofCaminada Muntanyes de Prades 2022 des de El Vilosell

October 15, 2022
October 2022

near el Vilosell, Catalunya (España)

Magnífica excursió per una zona potser més desconeguda de les Muntanyes de Prades. Ens movem entre els 600 i els 1000 metres i això es nota en la vegetació, pròpia de muntanya mitjana, amb pocs arbres i més zones de brolla i matoll. Caminem/trotem bàsicament per pistes i amb poc desnivell, sobre un terreny força còmode per les pluges de dies anteriors. L'única pujada de la caminada és força dreta, això sí, però distreta per corriolera i per l'espessa vegetació. L'arribada a Vilanova des de dalt és molt maca i regala precioses vistes de tardor. Cap a Vallclara tenim la pujada a la Punta del Curull, amb un petit pas tècnic sense massa dificultat. La part final de la marxa és força pistera i es fa una mica pesada, però no desmereix l'encant de tota la ruta.