Photo ofCaminada Centelles 2017 (Morro de Porc - Sauva Negra - Castell de la Popa - Castell de Centelles) Photo ofCaminada Centelles 2017 (Morro de Porc - Sauva Negra - Castell de la Popa - Castell de Centelles) Photo ofCaminada Centelles 2017 (Morro de Porc - Sauva Negra - Castell de la Popa - Castell de Centelles)

October 15, 2017
October 2017

•   4.8 4 Reviews

near Centelles, Catalunya (España)

XXXIV Caminada popular de Centelles, amb sortida i arribada al parc del Pla del Mestre, des d’on inicialment hem anat desprès de creuar al poble, a la Rovira de Baix, on hi havia el primer avituallament, que ens ha permès agafar forces per encarar la dura pujada al Morro de Porc, on, un cop dalt, no hem pogut gaudir de les bones vistes que hi ha donat que una espessa boira cobria tota la plana d’Osona i les carenes properes del Montseny.

Baixem, cap a la Sauva Negra, passant pel mig del bosc i al costat de la font, fins arribar al pla de Bruga, on hi havia l’avituallament amb un bon esmorzar. Desprès, de reposar una estona, seguim endavant per anar al Castell de Castellcir o de la Popa, on gaudim de la seva imponent estampa, per continuar primer al coll de Prims i tot seguit passant molt a prop de la Rovira de Cerdans, arribar per les cingleres del pla del Castell, arribar al castell de Centelles.

Desprès de contemplar les seves ruïnes, davallem pel camí de les feixes del castell, a Sant Martí de Centelles, on hi ha el tercer avituallament, al costat de l’església i la font. Encarem ja la tornada, creuant la carretera C-1413 i baixant a la bonica masia de la Viladevall, des d’on per corriols i camins planers passem pel salt de Cà (sense aigua) i seguidament i amb poca estona arribem al punt de sortida.

Photo ofSortida i arribada - Centelles, parc del Pla del Mestre Photo ofSortida i arribada - Centelles, parc del Pla del Mestre Photo ofSortida i arribada - Centelles, parc del Pla del Mestre

Sortida i arribada - Centelles, parc del Pla del Mestre

PictographRuins Altitude 2,789 ft

Castell de Sant Martí de Centelles

PictographProvisioning Altitude 2,379 ft
Photo of3er Avituallament - Església i font de Sant Martí Photo of3er Avituallament - Església i font de Sant Martí Photo of3er Avituallament - Església i font de Sant Martí

3er Avituallament - Església i font de Sant Martí

PictographWaterfall Altitude 1,907 ft

• Photo of AKMINAR
    AKMINAR Oct 21, 2017

Heu vingut als meus "barris"! !
    Una sal.lutació cordial.

• Photo of AKMINAR
    AKMINAR Oct 21, 2017

Bones vistes sense boira.

erill Oct 23, 2017

Hola AKMINAR, en efecte, vaig venir a Centelles a fer la caminada popular, doncs ja hi he vingut en diverses ocasions, ja que normalment està ben organitzada i a més, el recorregut era força atractiu.

• Photo of natalia.chillon
    natalia.chillon Oct 24, 2018

La pujada dels primers quilòmetres és dura.

erill Nov 5, 2018

En efecto, es un repechon exigente pero luego se agradece por las vistas que hay.

• Photo of guillaumecollet
    guillaumecollet Mar 3, 2019

Muchas gracias por compartir esta ruta. Muy agradable y con un arranque que permite entrar en calor rápidamente...:-)

erill Mar 4, 2019

Gracias por el comentario y la valoración. Celebro que te haya gustado.

• Photo of joan.pique
    joan.pique Jan 27, 2020

Me ha encantado la salida, la información ha sido muy buena y fácil de seguir gracias Erill., me baje su ruta.
    y sin ningún problema, pero por la indicaciones en el terreno me hubiera perdido casi seguro,
    nos hizo un día muy bueno, las vistas impresionantes, yo la valoraría como moderado de dificultad técnica, gracias

erill Jan 29, 2020

Gracias joan.pique por el comentario, celebro que la ruta haya sido de tu interés y que el track te haya permitido seguir-la y disfrutar de estos bonitos parajes.