Caminada - Barraca del Mir fins a Bellmunt

Photo ofCaminada - Barraca del Mir fins a Bellmunt Photo ofCaminada - Barraca del Mir fins a Bellmunt Photo ofCaminada - Barraca del Mir fins a Bellmunt

May 10, 2015
April 2015

near Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

Moltes ganes que teníem de tornar a caminar!...i en aquest cas hem escollit pujar de nou a Bellmunt!
Ruta apte per tothom que estigui habituat a caminar per la muntanya…en cas contrari, la pujada es pot fer feixuga.
La ruta comença a la Barraca del Mir, i després d’un tram inicial de baixada, enfilem corriol amunt direcció Collet del Bosquetell, seguidament per pista cap al Coll d’Hi-era-de-massa, i finalment corriol amunt fins a Bellmunt. Molt maco l’entorn paissagístic que ens acompanya durant tot el trajecte, i en especial els dos corriols que transcorren per ambdues fagedes!...i què dir de Bellmunt!...vistes inmillorables de la Plana de Vic, Collsacabra, Bisaure, Pedraforca, etc, etc, etc
Ja de tornada, ens desviem per veure el Salt del Mir…les fotos no fan justícia a aquest indret!...és senzillament fantàstic!
…i per finalitzar ens fotem unes torrades amb embutit a la Barraca del Mir…com a rúbrica per a una magnífica jornada!