Caminada Aguastuertas e Ibón de Estanés

Photo ofCaminada Aguastuertas e Ibón de Estanés Photo ofCaminada Aguastuertas e Ibón de Estanés Photo ofCaminada Aguastuertas e Ibón de Estanés

August 29, 2014
August 2014

•   4.7 1 review

near Urdos, Aquitaine (France)

Viewed 2076 times, downloaded 162 times

Caminada d’anada i tornada pel mateix itinerari, que travessa Aguastuertas i puja fins a l’Ibón de Estanés.
Es una caminada sense cap dificultat, més que el kilometratge (una mica llarguet), i que té un parell de punts de pujada un pel durets (abans d’arribar al waypoint Refugi, i abans del waypoint Fi Pujada) però amb calma es fan bé.
El tram que transcorre per Aguastuertas és senzillament esplèndid, tant per l’entorn paissatgísitc com per la serenitat que és respira…és un indret fabulós!!...com també ho és l’Ibón d’Estanés (no vam baixar fins avall) que regala vistes fantàstiques!!
La ruta no té cap altre dificultat, i per tant, penso que és apte gairebé per tothom, perque tot i ser llargueta i amb pujades, el camí és suau, de molt bon fer, i molt agradable.
A l’estiu cal portar aigua, ja que tot el trajecte està exposat al Sol…i pica força!!

Fent Cami 1

Ibón de Estanés

Inicio y Parking

Hasta aqui la pista esta en condiciones aceptables, aun asi mejor ir con todo terreno y prohibido ir con bajos.

Panoràmica Ibón de Estanés

Pujada

• lince123 Jun 8, 2019

Hola , sabes si se puede llegar en coche hasta el refugio o antes para acortar la ruta ?, quería hacer un tramos de aguastuertas cm mi niño de 3 años ,un saludo

• breas2 Aug 7, 2019

Moderado por la distancia nada más