Camili köyü - Maral Şelalesi - Camili köyü

Photo ofCamili köyü - Maral Şelalesi - Camili köyü Photo ofCamili köyü - Maral Şelalesi - Camili köyü Photo ofCamili köyü - Maral Şelalesi - Camili köyü

September 16, 2016
September 2016

near Camili, Artvin (Türkiye)

Çoğunlukla bir noktadan başlayıp başka bir noktaya gideriz. fakat bazen gidip dönmeli rotalarımız oluyor. camilide kurduğumuz kampın ertesi günü 20 km lik maral şelalesine yürüyüş yaptık. Bu yürüyüş sınır hattına paralel yürümek gibi oldu. 3 günün yorgunluğu nedeniyle 702 metrelik çıkış bana birazcık yorucu geldi. Rotanın büyük bölümü stabilize yoldu, umarım asfaltlama yapılmaz. Orman ve yayla geçişleri keyifli. özellikle maral şelalesinin 4 km lik bölümü yükselme ve toprak yol olması nedeniyle doğayı izlemek başka bir keyifti. maral şelalesine inmek diklik nedeniyle ürkütücü olsa da çıkmak o kadar kolay geliyor. 4 günlük yürüyüşün son rotasında buz gibi şelale suyunda yüzmek ve üşümekte keyifliydi. soğuk su sonrası sıcak çay ve insanların yüzünde birlikte yapılan güzel bir etkinliğin gülüşünü görmek içini ısıtıyor insanın. inişte sağanak yağışa yine yakalandık fakat bir gün önceki yerde kamp yapacağımız ve çadırlarımızın hazır bizi beklemesi yağmuru daha da güzelleştirdi. camilide 1855 yılında çığ nedeniyle yıkılan cami yerine yapılan caminin ağaç oymacılığı görülmeye değer.