Photo ofCamí la Farola, Senda dels Ingeniers, Itinerari del Torrater cap a Agullent, Camí la Selva (Natalia Martínez 1BatB) Photo ofCamí la Farola, Senda dels Ingeniers, Itinerari del Torrater cap a Agullent, Camí la Selva (Natalia Martínez 1BatB) Photo ofCamí la Farola, Senda dels Ingeniers, Itinerari del Torrater cap a Agullent, Camí la Selva (Natalia Martínez 1BatB)

September 25, 2020
September 2020

near Caserío Casas de Capuchinos, Valencia (España)

Aquesta ruta la comencem des de dalt del camí de la farola. Per pujar a la muntanya escollirem el camí de l'esquerra per on podràs trobar moltes carrasques per orientarte. Quan s'arriba al final del camí veuràs una senda estreta que puja capa a dalt, la qual tens que seguir fins arribar a la Senda dels Ingeniers. Una vegada dalt seguiràs per l'esquerre en dirrecció a l'Itinerari del Torrater, durant el trajecte veuràs en una corba una senyal on posa 'Barranc de Bunyol' , a 300 metres aprox. Trobaràs dos desviaments amb els que arribaràs a la senda que porta al repetidor però en aquest cas escollirem el de l'esquerre per allargar la ruta. A 200 metres el camí torna a formar tres desviaments, escollirem el del mig i ja seguirem caminant fins que al final del camí pujaràs una costera cap a la dreta, la qual hi ha que seguir per arribar al repetidor i no anar fins Agullent. El camí està molt ben senyalitzat així que no hi ha pèrdua. Una vegada em acabat de recòrrer la senda plana per dalt de la muntanya es disposarem a baixar per les costeres asfaltades. Arriba un moment en el que hi ha un desviament cap a la dreta que dona directament a la Senda del Ingeniers una altra vegada , però aquesta ruta ha tingut la peculiaritat de que ahir dia 24 de setembre del 2020 va haver un incendi en una pinada del torrater, i em vist que podiem anar a veure el que havia passat.
Una vegada en la Senda del Ingeniers cal anar cap a la esquerra per enfil·lar-se en el Camí la Selva i finaltzar la ruta.
Durant el trajecte hi ha trams plens de pedra i altres plans amb poques pedres, per això recomane un bon calçat de muntanya per a no patir una vegada hem finalizat. A més, en el dia de hui ens ha acompanyat l'oratge amb prou vent i sense cap dubte recomanaria fer aquesta ruta.

Orientació de la sendeta

Barranc de Bunyol (Itinerari del Torrater)

Senyalitzacions

Photo ofCamí pla i amb poca pedra en direcció al repetidor Photo ofCamí pla i amb poca pedra en direcció al repetidor Photo ofCamí pla i amb poca pedra en direcció al repetidor

Camí pla i amb poca pedra en direcció al repetidor

Vistes a la serra de Mariola i Torrater

Desviament cap al camí dels Ingeniers