Camí Inca Km 104 - Wiñay Wayna - Intipunku (Porta del Sol) - Machu Picchu

Photo ofCamí Inca Km 104 - Wiñay Wayna - Intipunku (Porta del Sol) - Machu Picchu Photo ofCamí Inca Km 104 - Wiñay Wayna - Intipunku (Porta del Sol) - Machu Picchu Photo ofCamí Inca Km 104 - Wiñay Wayna - Intipunku (Porta del Sol) - Machu Picchu

August 19, 2022
August 2022

near Aguas Calientes, Cusco (Peru)

Ruta guiada pel Camí Inca. Molt recomanable arribar com ho feien els Inques pel camí sagrat, té molta màgia!

Ruta molt assequible però bastant exposada si es té vertigen. 2 dies, 1 nit, el govern obliga a fer-la amb guia local i hi ha punts de control durant el camí. +750m d’ascens / -500m descens

Es baixa a la parada del Km104 d’Ollaytantambo on comença el camí Inca, va ascendint fins a arribar al Wiñay Wayna i després va planejant fins a la Porta del Sol des d’on s’observa el Machu Picchu. Aleshores es descendeix fins a arribar al Machu Picchu, però no es visita. Des d’allà es pot baixar en autobús o caminant fins a Aguas Calientes. Si es vol baixar caminant està indicat i no té pèrdua. L’endemà es visita el recinte dem Machu Picchu amb el mateix guia.

Hem estat 7h30 en total. 4h15 en moviment.